ЗМІ створюють реальність з потоку зображень, знятих журналістами, відеооператорами, фотографами. Але чи реальна ця, схожа на яскравий, кошмарний сон реальність? Знайти відповідь на це питання, кожен по-своєму, вирішили відеожурналіст Associated Press Мстислав Чернов і фотограф Ігор Чекачков у спільній виставці «Продукування снів або Що пропонує сучасна медіа-машина».
Стартова позиція виставки — дебютний роман міжнародного журналіста Associated Press Мстислава Чернова «Часи сновидінь». Книжка закладає напрямки для міркувань, стає провідною метафорою для розмови про сконструйовані мас-медіа реальності. Сновидіння стає інакомовленням, що дозволяє інтерпретувати дійсність навколо.
Сновидіння — чи не найочевидніша форма взаємодії з першою половиною виставки. Відеоінсталяція «Media machina» є кімнатою у кімнаті, чорним кубом, на кожну сторону якого проектуються фрагменти з сотень відео, знятих Мстиславом Черновим за останні 5 років у більш ніж 40 різних країнах: Сирії, Іраці, Туреччині, Франції, Бельгії, Україні та інших.
Ще одна частина виставки — це NA4JOPM8, серія фотографій Ігоря Чекачкова, чиї світлини публікували Forbes, National Geographic, The Guardian, Le Monde та інші міжнародні ЗМІ. Ця серія теж об'єднує зображення фрагментів реальності з різних сфер: від протестних подій на Майдані у Харкові до інтимних сцен з приватного життя. Втім, їхній художній образ довершила випадковість. Жорсткий диск з серійним номером NA4JOPM8, на якому зберігались світлини, зламався, та архів був знищений. Частково фото вдалося відновити, але кожне зображення тепер містить дефект. У мистецтво фотографа втрутилася машина. Знищення, деконструкція, відбулись у певний спосіб, що дозволив об'єднати різні за характером фотографії в одну серію.
Об'єднання проєктів двох митців є очевидним. Media Machine, як інсталяція, є формою і метафорою створеної реальності, тоді як серія NA4JOPM8 є рефлексією на реальність, що розпадається і деконструюється.
ЗМІ створюють реальність з потоку зображень, знятих журналістами, відеооператорами, фотографами. Але чи реальна ця, схожа на яскравий, кошмарний сон реальність? Знайти відповідь на це питання, кожен по-своєму, вирішили відеожурналіст Associated Press Мстислав Чернов і фотограф Ігор Чекачков у спільній виставці «Продукування снів або Що пропонує сучасна медіа-машина».
Стартова позиція виставки — дебютний роман міжнародного журналіста Associated Press Мстислава Чернова «Часи сновидінь». Книжка закладає напрямки для міркувань, стає провідною метафорою для розмови про сконструйовані мас-медіа реальності. Сновидіння стає інакомовленням, що дозволяє інтерпретувати дійсність навколо.
Сновидіння — чи не найочевидніша форма взаємодії з першою половиною виставки. Відеоінсталяція «Media machina» є кімнатою у кімнаті, чорним кубом, на кожну сторону якого проектуються фрагменти з сотень відео, знятих Мстиславом Черновим за останні 5 років у більш ніж 40 різних країнах: Сирії, Іраці, Туреччині, Франції, Бельгії, Україні та інших.
Ще одна частина виставки — це NA4JOPM8, серія фотографій Ігоря Чекачкова, чиї світлини публікували Forbes, National Geographic, The Guardian, Le Monde та інші міжнародні ЗМІ. Ця серія теж об'єднує зображення фрагментів реальності з різних сфер: від протестних подій на Майдані у Харкові до інтимних сцен з приватного життя. Втім, їхній художній образ довершила випадковість. Жорсткий диск з серійним номером NA4JOPM8, на якому зберігались світлини, зламався, та архів був знищений. Частково фото вдалося відновити, але кожне зображення тепер містить дефект. У мистецтво фотографа втрутилася машина. Знищення, деконструкція, відбулись у певний спосіб, що дозволив об'єднати різні за характером фотографії в одну серію.
Об'єднання проєктів двох митців є очевидним. Media Machine, як інсталяція, є формою і метафорою створеної реальності, тоді як серія NA4JOPM8 є рефлексією на реальність, що розпадається і деконструюється.
UAPP — незалежне обʼєднання професійних українських фотографів, покликане захищати їх інтереси, підтримувати, а також розвивати і популяризувати українську фотографію як важливий елемент національної культури.
Діяльність UAPP охоплює освітні, соціальні, дослідницькі та культурні ініціативами, а також книговидання.
UAPP репрезентує українську професійну фотографію в міжнародному фотографічному співтоваристві та є офіційним членом Федерації європейських фотографів (FEP) — міжнародної організації, яка представляє більше 50 000 професійних фотографів в Європі та інших країнах світу.